Apex Legends přichází o hráče. Příjmy klesly o 74 %
Battle royale hra Apex Legends vyšla v únoru a okamžitě se zařadila mezi nejúspěšnější battle royale tituly po bok Fortnite a PUBG. Téměř hned po vydání se Apex Legends stal na několik dní nejsledovanější hrou na twitch.tv a mnoho hráčů si myslelo že Apex Legends nahradí doposud nejhranější battle royale hru Fortnite. Tvůrci ze studia Respawn, kteří stojí i za populární sérií Titanfall do hry přidali několik unikátních herních mechanik jako jumpmaster systém, možnost oživování a systém propracované in-game komunikace.
Rapidní pokles příjmů
Během prvního měsíce po vydání vygenerovala akční hra Apex Legends přibližně 92 milionů dolarů a vše vypadalo růžově. Bohužel hra po několika týdnech začala ztrácet na popularitě a to se projevilo i na příjmech. Dle žebříčku SuperData byly tržby Apex Legends v dubnu pouze 24 milionů dolarů. To je o 74 procent méně oproti prvnímu měsíci po spuštění (únoru). V dubnu zaznamenaly dokonce větší tržby hry jako Counter-Strike: Global Offensive, Sekiro: Shadows Die Twice a The Division 2. Největší nárůst v dubnu zaznamenala moba hra League of Legends.
Proč odešlo velké množství hráčů?
Jistý pokles hráčů se očekával, nicméně takto strmý pád předpokládal málokdo. Do jisté míry si za to mohou vývojáři z Respawn Entertainment sami. Během několika měsíců nevyšel žádný zásadní update, který by do hry přidal další obsah. Ve hře se stále nachází pouze jedna mapa a omezený počet zbraní v každé kategorii. Hráčům vadí také nemožnost hrát hru v solo a duo módu. Hře také nepomohlo, když konkurenční studio Epic Games přidalo do své hry Fortnite většinu nových mechanik s kterými Apex Legends přišel.